BMW E-46 318 i
Είναι ένας τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης DOHC σε σειρά με 16 βαλβίδες 4 σε κάθε κύλινδρο 2 εισαγωγής και 2 εξαγωγής.
Ήρθε με νέα τεχνολογία εκείνης της εποχής και με σκοπό να αντικαταστήσει τους κινητήρες
- M43B18
- M44B19
- M43TU
Η ιπποδύναμη του κινητήρα είναι 143 ίππους και ο κατασκευαστής ορίζει για αυτόν τον κινητήρα το λάδι να είναι 5w-30 και 5w-40.
Αυτό ήταν ένα μεγάλο βήμα για την bmw με σχέση με τους προηγούμενους της κινητήρες 8 βαλβίδων SOHC.
Έχει καδένα χρονισμού και οι δύο εκκεντροφόροι έχουν σύστημα χρονισμού μεταβλητής βαλβίδας
- DOUBLE VANOS
Στην συνέχεια η bmw έβαλε ένα σύστημα που το ονόμασε DISA, η εισαγωγή έγινε ηλεκτρονική ελεγχόμενη μεταβλητής γεωμετρίας και με αυτό κατάφερε να έχει καλύτερη απόδοση ροπής και ισχύος στις χαμηλές και ψηλές στροφές.
Μετά το 2004 σταμάτησε η παραγωγή του και ο κινητήρας αυτός αντικαταστάθηκε με πιο καινούργια τεχνολογία με τους κινητήρες N45B20S και N46B20.
Ο κινητήρας έχει σύγχρονη τεχνολογία μακροζωία και αξιοπιστία για αρκετά χιλιόμετρα όπως οι κινητήρες της σειράς M40-M43. Η καδένα του δεν είναι πολύ αξιόπιστη με τα χρόνια ο θόρυβος μεγαλώνει και αυτό προέρχεται σαν να τεντώνει η καδένα περισσότερο από το κανονικό.
Πάντα προσέχουμε το σύστημα ψύξης να είναι σε καλή κατάσταση και να μην ανεβάσει θερμοκρασία γιατί είναι πολύ ευαίσθητο και θα αρχίσει να καταναλώνει λάδι (ΘΑ ΤΟ ΚΑΙΕΙ).
Δεν ξεχνάμε σε αυτούς τους κινητήρες να βάζουμε πάντα το λάδι που ορίζει ο κατασκευαστής γιατί έχει υψηλές απαιτήσεις στην ποιότητα του λαδιού.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου